خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارتخرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارتخرید شارژ ایرانسل بانک تجارتخرید شارژ رایتل
Authentication با رمزنگاري RC4 اين روش که به روش «کليد مشترک» خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نيز موسوم است، تکنيکي کلاسيک است که بر اساس آن، پس از اطمينان از اينکه مخدوم از کليدي سري آگاه است، هويتش تأييد مي‌شود. شکل زير اين روش را نشان مي‌دهد :
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و تا قبل خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
۲- ارسال پیامک:برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:- استفاده از کد دستوری:برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
۱۰ حذف تمامی خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت پیامگیر ۷۰۰-۳-۱-۴ *۱۴۰*۳*۱*۴#

1-2 InstantSSL چيست؟ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن‌همراه، خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت با ۲% اعتبار هدیه!در ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید.بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار هدیه به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.
امضاي ديجتالي خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت زيربناي امنيت تبادلات الکترونيکي..............................17

10.131.26.138 WAP 2.0 Proxy خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
اما خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت نوعي ديگر از رمزگذاري وجود دارد که اساس SSL نيز مي باشد.در اين رمز گذاري که رمز گذاري نا متقارن يا رمز گذاري کليد عمومي ناميده مي شود ، دو نوع کليد وجود دارد :کليد عمومي در اين رمز گذاري گفته مي شود که اگر داده اي با يک کليد قفل شد ، با همان کليد باز نمي شود و فقط امکان باز شدنآن با کليد متناظر آن وجود دارد. اين کليد متناظر نزد طرف مقابل است و امکان بدست آوردن آن از کليد ديگر وجود ندارد. به عبارت ساده تر اگر شما در خانه تان را با کليد A قفل نموديد ، تنها امکان باز شدن آن با کليد متناظرB وجود دارد و اين در حاليست که امکان فهميدن آنکه کليد B چگونه ساخته شده است براي شما نيز وجود ندارد. حال اگر کليد خود را درون در نيز جا بگذاريد ، مساله اي نيست! حال به بحث باز مي گرديم : شما درخواست داده اي را از يک سرور امن مي کنيد ، سرور کليد عمومي را براي شما ارسال مي کند. شما داده هاي خود را با اين کليد قفل مي کنيد و براي سرور ارسال مي کنيد. حال اگر اين وسط کسي خواست داده ها را ببيند ، نمي تواند ، چراکه اين داده ها با کليد عمومي باز نمي شوند!. در طرف مقابل سرور با کليد خصوص خود داده ها را رمز گشايي مي کند و از آن استفاده مي کند.
بدين خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت ترتيب درخواستي که از طرف IIS براي دريافت Certificate به CA رسيده ، تاييد و Certificate صادر خواهد شد.سپس روي Request مورد نظر دوبار کليک کرده و در پنجره Details ، Certificate را انتخاب مي کنيم و بعد گزينه Copy to File را انتخاب مي کنيم .در قسمت Export file format ، فرمت Based - 64 encoded x.509 (.CER) را فعال مي کنيم .X509 استانداردي براي تعريف يک DigitalCertificate است. ھمچنين بعنوان سيستم امضا در SSL مورد استفاده قرار مي گيرد . در سايت زير مي توان مستنداتي در رابطه با X 509 يافت:
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباس سسرعتش فوق العاده شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
در مورد SSL هم تقريبا بحث به همين گونه است با اين تفاوت که ذات اين پروتکل با توجه به بحث گواهينامه ها طراحي شده است بدين معني که اگر داراي گواهينامه نباشيد ، قادر نخواهيد بود که يک پياده سازي از اين پروتکل را داشته باشيد.شايد در عالم راندن اتومبيل بدين صورت تعبير شود که در صورتي که شما داراي گواهينامه نباشيد ، قادر به رانندگي هم نيستيد! اين تشابه از جهاتي صحيح و از جهاتي غلط است . شايد برداشت صحيح تر به اين صورت باشد که اگرچه قادر نخواهيد بود بدون گواهينامه رانندگي کنيد ، اما قادر هستيد که خود براي خود يک گواهينامه صادر کرده و سپس به رانندگي بپردازيد!(هرچند اين گواهينامه از نظر ديگران کاملا بي ارزش است!) .طبق بحث فوق ، شما قادر خواهيد بود بدون پرداخت هيچ هزينه اي يک پروتکل SSL را راه اندازي و استفاده نماييد.نمونه خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بارز اين استفاده در شبکه هاي داخلي يا Intranet مي باشد.

خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
ILOVEYOU یا LOVELETTER نام یک کرم کامپیوتری است که در سال 2000 توانست 10 میلیون کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز را آلوده کند. این کرم ابتدا در روز پنجم ماه می سال 2000 بوسیله ایمیل هایی با عنوان ILOVEYOU و یک فایل پیوست با نام LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs برای اشخاص مختلف فرستاده شد. پسوند اصلی این فایل vbs بود که به صورت پیش فرض توسط ویندوز پنهان می شد و کاربران به خیال اینکه با یک فایل متنی (text) روبرو هستند آن را اجرا می کردند، اما این فایل در واقع یک کرم بود. با اجرای فایل، کرم یک کپی از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت خودش را برای تمام ایمیل‌های لیست دوستان فرد قربانی می فرستاد. البته این ایمیل ها با نام خود شخص فرستاده می شدند. سپس یکسری تغییرات در سیستم عامل میزبان به وجود می آورد.
3- مفاهيم رمز خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت گذاري
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.

فضای سایبر چیست؟فضای سایبر (Cyberspace) عبارتی است که در دنیای اینترنت، رسانه و ارتباطات بسیار شنیده می‌شود؛ به نظر می¬رسد بکارگیری این اصطلاح در اینزمینه و برای ارجاع به امور فنی به آن رنگ و بویی صرفا فنی و مکانیکی داده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت باشد. ملاحظه دقیق‌تر این اصطلاح نشان می‌دهد که این واقعیت، وجوه و جنبه های متنوعی از جمله خصلت های روانشناختی قابل توجه نیز دارد. در منابع موجود آمده است که:واژه سایبر از لغت یونانی Kybernetes به معنی سکاندار یا راهنما مشتق شده است. نخستین بار این اصطلاح “سایبرنتیک” توسط ریاضیدانی به نام نوربرت وینر در کتابی با عنوان “سایبرنتیک و کنترل در ارتباط بین حیوان و ماشین” در سال ۱۹۴۸ بکار برده شده است. سایبرنتیک علم مطالعه و کنترل مکانیزم ها در سیستم‌های انسانی، ماشینی (و کامپیوترها) است.
فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت منابع :
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
انتشار خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
18 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
اين ضعف در شبکه‌هاي شلوغ به مشکلي حاد خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت مبدل مي‌شود. خصوصاً اگر از کارت شبکه‌ي استفاده شده مطمئن نباشيم. بسياري از کارت‌هاي شبکه از IVهاي ثابت استفاده مي‌کنند و بسياري از کارت‌هاي شبکه‌ي يک توليد کننده‌ي واحد IVهاي مشابه دارند. اين خطر به‌همراه ترافيک بالا در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال تکرار IV در مدت زماني کوتاه را بالاتر مي‌برد و در نتيجه کافي‌ست نفوذگر در مدت زماني معين به ثبت داده‌هاي رمز شده‌ي شبکه بپردازد و IVهاي بسته‌هاي اطلاعاتي را ذخيره کند. با ايجاد بانکي از IVهاي استفاده شده در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال بالايي براي نفوذ به آن شبکه در مدت زماني نه چندان طولاني وجود خواهد داشت.
چرا کیف پول همراه در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت گویا کد دستوری
* تغییر آهنگ مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.

ابتدا ایرانسل با مجوز ۷ شهر خود پایه‌های ارتباط وایمکس را ایجاد کرده و وایمکس رسانی به شهرهای بزرگ کشور را آغاز کرد تا چند ماه بعد از آن مبین نت نیز کار خود را به عنوان اپراتور سراسری آغاز کند و خدمات وایمکس را این بار برای سرتاسر ایران طی یک بازه زمانی فراهم کند. در حال حاضر ایرانسل پوشش ۷ شهر خود را کامل کرده است و در شهرهای مربوطه خدمات می‌دهد و شرکت رقیب یعنی مبین‌نت نیز با پوشش سرتاسری به صورت کلی و فقط در مرکز استان‌ها با تعداد دکل‌های تعریف شده شروع به ارائه خدمات کرده است. برای کسانی که در مرکز استان‌های تحت پوشش ایرانسل نمی‌باشند فقط یک انتخاب باقی می‌ماند و آن مبین نت است ‌! ولی برای استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت از خدمات مبین نت نیز تقریبا باید در مراکز استان باشید. اگر در منطقه‌ای باشید که هر دو اپراتور دارای پوشش هستند باید یکی را انتخاب کنید و این انتخاب با مقایسه آسان‌تر می‌شود. ما در این مقاله به بررسی این دو اپراتور وایمکس پرداخته‌ایم تا کار را برای شما آسان‌تر کنیم.
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
۴- استفاده از نقص های نرم افزاریبرای حل این مشکل سعی کنید همیشه نرم افزارهایتان را به روز نگه دارید. خصوصا به روز رسانی های خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت امنیتی (Security Updates) را حتما نصب کنید.
3- پرتال خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت (Portal)ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.
۱۰۲۴/۲۵۶ ۲,۸۱۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت

توجه : در امضاي ديجيتالي روند برعکس است.(به عبارت ديگر امضاي ديجيتالي چيزي جز رمز گذاري داده ها با کليد خصوصي فرستنده نيست). ما در امضاي ديجيتالي مي خواهيم ببينيم که آيا داده هاي ارسال شده واقعاً از طرف شخصي است که ادعا مي کند يا خير؟به طور ساده کاربر نام خود را با کليد خصوصي خود رمز گذاري مي کند. در اين حالت همه با کليد عمومي وي مي توانند نام وي را رمز گشايي کنند و اين صحيح است! چراکه هيچ کس ديگر قادر نيست خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت داده اي توليد کند که نتيجه باز شدن آن با کليد عمومي شخص امضا کننده برابر باشد!.البته در عمل بهتر است از توابع Hash استفاده مي شود. چراکه در حالت فوق ، اولا نام کاربر را بايد فقط کاربر و سرور بدانند و ديگر آنکه از کجا معلوم که داده ارسالي هماني است که امضاي ديجيتالي کاربر با آن بوده است ) به عبارت ديگر شايد در ميان راه متن اطلاعات تغيير کرد (
میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن پایینالان هم که دارم این متن رو تایپ میکنم از اینترنت خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت وایمکس مبین نت استفاده میکنم ، یک ساعت پیش از دوستم قرض گرفتم میخوام ببینم که اگه خوبه برم مودم ایرانسلم رو به مبین نت تبدیل کنممودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد به مبین نت : هزینه 25 هزارتومان
خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغههای دوستداران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن میگردند. در سال 2012 شاهد رشد بزرگی در تنوع و کیفیت گوشیهای هوشمند بودیم و اکثر شرکتهای فناوری، محصولات شایستهای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد، زومیت تصمیم گرفت با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود 10 اسمارت فون برتر بازار در سال 2012 را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت منابع............................................................................................................78
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
يکي ديگر از مسائل مرتبط با انتقال اطلاعات ، صحت ارسال اطلاعات از زمان ارسال و يا رمزنگاري است . مي بايست اين اطمينان بوجود آيد که اطلاعات دريافت شده ، همان اطلاعات ارسالي اوليه بوده و در زمان انتقال با مشکل و خرابي مواجه نشده خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت اند. در اين راستا از روش هاي متعددي استفاده مي گردد :
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
نحوه ايجاد و استفاده از کليد ها..................................................................12 خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
Authentication بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به Open System Authentication موسوم است، يک SSID خالي نيز براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
۴. پس از خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید کرد. (رمز شارژ بر روی صفحه نمایش داده شده و به پست الکترونیکی ارائه شده از سوی شما ارسال می‌گردد.) رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
با این حال حسابداری به عنوان یک ابزار مهم انتقال اطلاعات اقتصادی برای افراد فعال در محیط اقتصادی مهیا و شناخته شده است بنابراین صدور احکام درخصوص نقش ارزش‌های منصفانه در ایجاد بحران مالی و تداوم آن می‌بایست بصورت صحیح از دیدگاه اقتصادی و نظریه‌پردازان مورد بررسی قرار گیرد تا امکان اظهار نظر صحیح و کامل درخصوص مشکلات رویه فعلی شناسایی لازم صورت پذیرد.بر همین اساس نگرانی‌های اصلی خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت موجود در این ارتباط مبنی بر نگرانی در بکارگیری ارزش‌های منصفانه به شرح زیر است:
خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
- درآمد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی و افشای جداگانه درآمد تحقق یافته و تحقق نیافته، جهت شناسایی سود قابل تقسیم واقع‌بینی سهامداران می‌باشد. ارزش منصفانه تغییرات شاخص‌های مهم در محاسبه توانمندی سازمان برای پیش‌بینی و توسعه سازمان در آینده و دانش به قیمت‌های واقعی بازار می‌باشد. بنابراین این موارد می‌بایست بصورت جداگانه گزارش شوند حتی اگر قیمت‌های بازار به خرید شارژ ایرانسل بانک تجارت سرعت در حال افزایش و یا کاهش باشند.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: